Despre nimic

Nu stiu ceea ce voi scrie.Nu am nici cea mai mica idee.Stiu doar ca vreau sa scriu,dar nu stiu de unde sa incep si unde sa termin.Am in gand multe lucruri si nu stiu cum sa le pun pe toate intr-o ‘compunere’ care sa faca , cu ochiul pentru a fi citita;sau sa o scriu pentru mine si totusi sa inteleg ceea ce am scris atunci cand recitesc.

As scrie despre voi.Despre mine.Despre stele.Luna.Ploaie.Vant.Dragoste.Culori.Iluzii.Prieteni.Muzica.Despre ceea ce am fost si nu mai suntem.Despre ceea ce ne dorim.

Pun punct acum.Voi scrie atunci cand voi putea sa-mi gasesc cuvintele potrivite pentru a descrie ceea ce simt cu exactitate.Acum ma duc sa imi fac un ceai si sa fumez o tigara.

Ps: Am revenit in lumea blogurilor.

3 răspunsuri to “Despre nimic”

  1. poate maine va fi o zi mai buna pentru a scrie.
    ma bucur ca ai revenit, dar imi pare rau ca ti-ai sters tot ce aveai pe aici, pentru ca erau lucruri cu adevarat dragute.

    pofta la ceaiul si tigara aia!

  2. amtigari Says:

    Moni,am sters pentru ca faceau parte din trecut.Eu nu mai tineam la ele.
    Grapefruits, da, m-am ratacit putin, defapt mi-am ratacit parola, pana cand, culmea, o buna prietena mi-a gasit-o.

Lasă un comentariu